2013. május 23., csütörtök

Magyar nyelvű particionáló program - Otthoni és üzleti használatra ingyenes

A kereső kifejezések között többször akad olyan, hogy valaki kifejezetten magyar nyelvű particionáló programot keres, nyilván a jobb érthetőség vagy az angol tudás hiánya miatt.
Létezik egy otthoni és üzleti használatra ingyenes, magyar nyelvű particionáló program az AOMEI Partition Assistant Standard Edition.
Mindent tud, amit a másik eddig nagyon jól bevált.
De az angol nyelvű volt.
A master boot record-ot (MBR) is képes újraépíteni.
Támogatott operációs rendszerek: Windows 2000/XP/Vista/Windows 7 32 /64 bit és Windows 8.
Letölteni innen tudod.

Megjegyzés:  a program honlapja angol, de a telepítő az operációs rendszer beállításait figyelembe veszi és már magyarul indul.




Fontos!
Ha nem tudod, hogy mit jelent a partició, vagy minek a rövidítése az MBR, akkor inkább kérj meg egy hozzáértőt a feladathoz!
Még fontosabb: bármilyen partíció művelet előtt mentés az adatokról!
Nem kötelező, de mindenkinek lelke rajta...








  • New! Convert between NTFS and FAT32
  • New! Fully support UEFI boot
  • New! Partition Alignment
  • New! Convert to MBR Disk
  • New! Convert to GPT Disk
  • New! Multi-language support
  • New! FREE for Commercial Use
  • Make Bootable CD Wizard
  • Change Partition Type ID
  • Change Serial Number
  • Initialize Disk
  • Rebuild MBR
  • Support Ext2/Ext3 Linux partition
  • Migrate OS to SSD/HDD Wizard
  • Partition Recovery Wizard








  • 33 megjegyzés:

    1. Tetszetős kis progi. Első ránézésre használhatónak tűnik.

      VálaszTörlés
    2. nem ismeri fel a penyót

      VálaszTörlés
    3. Köszönöm klasszul működik. Üdv Alaxander

      VálaszTörlés
    4. Nagyon prímán működik,az egyik partíciómat használaton kívülinek látta,és betűjelzés nélkülinek,de a partícióhelyreállító varázslóval helyretettem a dolgokat.
      Köszönöm,megérte letölteni,másnak is tudom ajánlani,nagyon jó,csak értelemszerűen kell használni!

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Neked nem kéri a számítógép újraindítását?

        Törlés
      2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

        Törlés
    5. Nekem érvényesítésnél felugrik egy ablak, h újra kell indítani a gépet ahhoz hogy működjön az érvényesítés, de 3x próbáltam és még mindig felugrik...

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Milyen érvényesítés? A Standard verziót töltötted le? Én most próbából letöltöttem újra, telepítettem, indítottam, de semmilyen érvényesítést nem kért. -m-

        Törlés
      2. Én is kipróbáltam, nekem sem kellett érvényesíteni! Viszont tökéletesen műxik és örülök hogy rá találtam! Hiányos Angol (majdnem zéró) tudással sokak számára tökéletes megoldást nyújt! :D

        Törlés
      3. igen. (nekem is) kérte az újraindítást, és az újraindítás során már a " verifying pool data " után "missing bootmgr" lett. annyi a vinyónak.(egyelőre) kösz'. (nem vicces)

        Törlés
      4. Bízom benne, hogy volt mentés az adataidról, hiszen partíció műveleteknél ez erős ajánlás.

        Törlés
      5. Azért kér érvényesítést, mert használatban van a partíció. Egy újra indítás után menni fog :)

        Törlés
    6. Hát ez egy nagyszerű program csak ajánlani tudom!!

      VálaszTörlés
    7. Koszi hogy megosztottad velünk ezt a kis progit. Nagyon egyszerű használni. Hálás köszönet! :-)

      VálaszTörlés
    8. Azért csak óvatosan kb 2 éve ajánlgattam én is másoknak mígnem 2 ismerősöm rendszerét úgy megfagyasztotta ( win7 boot rekord hiba) hogy újratelepítés lett a vége. Nem tudom találkozott-e más is ezzel a problémával de én azonnal váltottam a EaseUS Partition Master Free-re aminek lényegében a koppintása a progi.

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Köszi a visszajelzést, így objektívebben lehet megítélni a progit.
        2 éve melyik verziója okozta a problémát?
        Bár nem tisztem megvédeni a szoftvert, annyit, hogy a fentiekben is olvasható módon sokan tudták gond nélkül használni, illetve a statisztikák szerint több mint 21.000 alkalommal kattintottak a bejegyzésre (gondolom egyrészt mert magyar felülete is van, másrészt mert cégek is használhatják), de eddig sok negatív visszajelzés nem jött.
        Ettől függetlenül még1x köszi, hogy jelezted, nálad mit okozott anno, mert ez is fontos támpont lehet a választásban.

        Törlés
      2. írtam itt egy perce egy ilyen tartalmú bejegyzést megismétlem: sajnos nálam is kért egy újraindítást (utólagos particionálás) az érvényesítéshez win7 64 bit ultimate alatt és a "verifying pool data" sort követően már missing bootmgr lett. elszállt minden.

        Törlés
      3. Bízom benne, hogy volt mentés az adataidról, hiszen partíció műveleteknél ez erős ajánlás.

        Törlés
    9. Koszi a féltöltést, csak ajánlani tudom! Ez a program, végre azt csinálja amit én akarok, ellenben más particionáló programmal, ami néhány partíciót nem engedett torolni, vagy csak nagy kínlódás árán! Szóval, ez az a program amit régóta kerestem erre a célra!!!

      VálaszTörlés
    10. szuper!!!! semmi aktivalas semmi ujrainditas es tenleg mikodik :D

      VálaszTörlés
    11. Nálam nem működik, létrehozza a partíciókat de képtelen betűjelet adni nekik, így a gép nem látja..

      VálaszTörlés
    12. Nagy segítséget tett- vissza tudtam hozni az eltűnt partíciókat.

      VálaszTörlés
    13. Nagyon szuper a progi. egyszerűen leformázta a pendrivot a Windowsnak nem ment. Tökéletes köszönöm. Fórumokon azt írták töröljem a partíciót, de az nem kicsit bonyolult :).

      VálaszTörlés
    14. Üdv Mindenkinek!
      Segítséget szeretnék kérni, a pendrive és kártya írásvédettség megszüntetése és particionálása ügyében, mit lehet tenni?
      Köszönettel: tonio51

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. http://dirtywindows.hu/questions/hogyan-lehet-egy-pendrive-irasvedettseget-megszuntetni/

        Törlés
    15. énis csináltam egy partíciót aztán felül balra katt az érvényesítésre, kérte az újraindítást hogy létrehozza a partíciót , boot után vártam hogy megcsinálja de a végén kiírt valami hibát, majd irta hogy 1 perc kell hogy újraindítsa magát amit nemakart megtenni ezért újraindítottam én. azthittem hogy nekem is rossz lesz mert írtátok hogy volt akinek nem működött, de reboot után ott van apartíció amit csináltam igaz más betűjellel mint amit én választottam de működik. csak azt nemtudom mire irhatta ki hogy hiba történt.

      VálaszTörlés
    16. sziasztok. ma szedtem le eme gyöngyszemet. de nem tudom egy 16gigás pen-en 2 particiót készíteni. behúzom a méreteket, érvényesítem majd 1 partició marad. lehet én vagyok a béna?

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Kettő lesz az, de a windows csak 1-et ismer fel. De erre figyelmeztet is a program.

        Törlés
    17. Sziasztok! Nekem az a problémám, hogy vettem egy 128gb-os memórikártyát (sd) amit a telom felismert, de véletlenül formáztam vele és a lost dir nevü mappát is kitöröltem. Azóta nem ismeri fel a telom és gépen sem tudom formázni, ráadásul a gép azt írja ki, hogy 8mb-os. Letöltöttem ezt a progit, de nem értek nagyon hozzá. Valaki tudna segíteni, hogy mit kéne csinálnom pontosan?

      VálaszTörlés
    18. tényleg tökéletes egyszerű és magyar !! köszönöm ! ajánlom !

      VálaszTörlés
    19. Nekem működik, köszönöm
      redlord61

      VálaszTörlés
    20. Nálam is tökéletesen müködik.Köszönöm

      VálaszTörlés